mypharmacist.co.il

טבלת מעקב אחר סימפטומים של קורונה

אפשר לחכות שהבדיקות לקורונה יגיעו אליכם, ואפשר להתחיל לעקוב אחרי הסימפטומים לבד. רוקחת קלינית מארה"ב, לין הרלסון, פיתחה את הטבלה שבהמשך, ומזמינה אתכם למדוד חום 2-4 פעמים ביום, למלא את כל העמודות בשורה המתאימה, החל מתאריך, ושעה  ולעקוב בעצמכם אחר שינויים בבריאותכם שיכולים להתפרש כקורונה. מיועד למי שחושש מקורונה, חרד ומעדיף לסמוך על עצמו ולא על הבדיקות שיגיעו בזמן.

האם יש לי קורונה

האם יש לי קורונה? האם אני חולה בקורונה?

יש לשמור על הטבלה איתך כל הזמן. יש למדוד חום 2-4 פעמים ביום. האם חזרת מחו"ל לאחרונה? כן /לא.  האם נחשפת לחולה קורונה לאחרונה? כן / לא.  האם אבדת את חוש הטעם או הריח לאחרונה? כן / לא . בשורה הראשונה בטבלה תמצאו דוגמא למילוי הטבלה. בהמשך יש למלא כל שורה לפי הבנתכם ותחושותיכם ולשתף את המידע עם הרופא שלכם לפי הצורך.

"האם אני חולה בקורונה?" הטבלה תורגמה ומופצת ברשות, ע"י הרוקחת היועצת סימה לבני, מהמרכז לייעוץ תרופתי אישי. מקור הטבלה:

"Senior Pharmacy Solutions Medication Therapy Management Services" , Lynn Harrelson, PharmBS, FASCP Geriatric Integrative Clinical Pharmacist O ~ 502.425.8642 www.SeniorPharmacySolutions.com  LHarrelson@SeniorPharmacySolutions.onmicrosoft.com  Senior Pharmacy Solutions documents may not be reproduced in part or whole without written permission.

Translated and reproduced with permission by Sima Livny, consulting pharmacist. The Center for Personal Medication Advise. Update 20.3.20, translated 12th April 2020.

    הטבלה מעודכנת ל 30.3.2020, תורגמה ב 12.4.2020

לייעוץ תרופתי אישי באשר לתרופותיך, צור עכשיו קשר עם הרוקחת סימה לבני,  כאן.

Print Friendly, PDF & Email
גלילה לראש העמוד
Verified by MonsterInsights