שימו לב!
כל השאלות עוברות לפיקוח לאישור לפני הצגתן בפורום.
העתק ישלח אליך לאימייל, וכך גם עדכונים כאשר תגיע התשובה.
אם לא קבלת תשובה תוך שבוע, אנא שלח לנו הודעה דרך "צור קשר" ונחזור אליך בהקדם!
בברכה,
סימה לבני, רוקחת יועצת ומנהלת הפורום
לוסטרל ואריפלי עייפות
אני לוקח לוסטרל 200 מ"ג כשנתיים ולפני 4 חודשים גם אריפלי 5 מג
בחודש האחרון אני מרגיש עייפות קשה האם יש קשר ללקחת האריפלי
שלום רב,
בהחלט יכול להיות שיש קשר בין העייפות לתרופה החדשה.
אם לא קרה שום דבר אחר שיכול להצדיק עייפות, כמו עומס בעבודה, או במשפחה או שינויים בתזונה אחרים ואורחות חיים, אזי אפשר לחשוד שהתוספת בתרופה אריפליי היא הגורם.
לעלון לצרכן של אריפליי הקלק כאן. שם מוזכרת העייפות כתופעת לוואי של עלייה ברמות סוכר בדם, האם בדקת? וכן כתופעה שכיחה בבני נוער.
האם זה המקרה שלך?
כדאי שתחזור לרופא שרשם לך את התרופה לדיון בנושא.
בברכה,
סימה לבני
רוקחת יועצת
בברכה
סימה לבני
רוקחת יועצת
המרכז לייעוץ תרופתי אישי
https://mypharmacist.co.il/
מחברת הספר: "לעשות סדר בתרופות ובתוספים – בעידן שבו המידע אינסופי"
השאירו תגובה
-
שילוב של לוסטרל וציפרלקס
לפני 10 חודשים
-
ocd ומינון
לפני 11 חודשים
-
לוסטרל ולוריון
לפני 11 חודשים
-
לוסטרל מינון
לפני 11 חודשים
-
שילוב תרופות
לפני שנה 1
- 1 פורומים
- 4,843 נושאים
- 9,373 שרשורים
- 1 מחוברים
- 31 משתמשים